Login firme   Inregistrare Firma
Serviciu

OFERTA PRESTARI SERVICII DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA

Echipa ProtectiaMuncii-EvaliareRisc ofera in domeniul protectia muncii consultanta de specialitate pe probleme de sanatatea, securitatea si protectia muncii in conformitate cu normele metodologice de aplicare a prevederilor din Legea legata de sanatatea, securitatea si protectia muncii Nr. 319/2006.

Inspectorul de protectia muncii si evaluare de riscuri SSM, ofera consultanta SSM in probleme de protectia muncii si evaluare de riscuri. identifica pericolele si evalueaza riscurile, intocmeste evaluarea riscurilor de accidente si boli profesionale in securitate si sanatate in munca.

Principalele activitati de consultanta in protectia muncii oferite sunt:

- Verificarea cunoasterii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor prevazute în planul de prevenire si protectie, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin în domeniul securitatii si sanatatii în munca, stabilite prin fisa postului;

- Intocmirea dosarului cu documentele cerute conform legii 319/2006 si normelor metodologice, care va cuprinde:

- Regulamentul de Ordine Interioara, inclusiv obligatiile de a cunoaste si respecta deciziile privind securitatea si sanatatea in munca

- Fisa postului, inclusiv obligatiile angajatului privind modul de insusire si respectare a masurilor de securitate si sanatate la locul de munca

- Elaborarea de instructiuni proprii si instructiuni specifice pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate în munca, pentru fiecare loc de munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/posturilor de lucru;

- Evidenta zonelor cu risc ridicat (unde este cazul)

- Intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent (unde este cazul)

- Intocmirea unui necesar de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor în domeniul securitatii si sanatatii în munca;

- Elaboreaza planul de prevenire si protectie

- Completarea fiselor individuale de instructaj privind securitatea si sanatatea in munca

- Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate în munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor Hotarârii Guvernului nr. 971/2006 privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate la locul de munca;

- Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor;

Asistenta/ Consultanta SSM lunara cuprinde:

- Participarea efectiva la verificarea insusirii si a modului de aplicare a masurilor propuse in planul de prevenire si protectie

- Tematica anuala pentru toate fazele de instruire si materialele ce vor fi prezentate conform tematicii de protectia muncii aprobate

- Monitorizarea functionarii sistemelor si echipamentelor de protectie

- Evidenta meseriilor care au nevoie de autorizare si a modului de exercitare a acestora cu respectarea prevederilor de securitate si sanatate in munca

- Evidenta echipamentelor individuale de protectie

- Evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare;

- Participarea la evenimentele deosebite ce pot apare ( control ITM sau accident de munca)

- Intocmirea rapoartelor si listelor prevazute in Hotararile Guvernului

- Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de munca, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor

- Urmarirea actualizarii planului de avertizare, a planului de protectie si prevenire si a planului de evacuare;

- Colaborarea cu lucratorii si/sau reprezentantii lucratorilor, serviciile externe de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii, în vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie;

- Verificarea starii de functionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenta, precum si a sistemelor de siguranta;



OFERTA PRESTARI SERVICII DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA

Serviciile SSM oferite sunt urmatoarele:

* Consultanta legislativa si prestari servicii in domeniu SSM, cu dosar complet ;
* Oferim instruire generala la angajare (cu prezentari video);
* Tematici de instruire: periodice si la locul de munca;
* Instructiuni proprii;
* Cerinte minime de SSM
* Consultanta in relatia cu I.T.M.;
* Actualizarea permanenta a legislatiei din domeniu;
* Evaluarea riscurilor la locul de munca
* Cercetarea accidentelor de munca

Preturile serviciilor lunare de securitate si sanatate in munca sunt:

* pentru firmele cu maximum 100 de lucratori – pretul este de 15 lei / angajat / luna;
* pentru firme cu peste 100 de lucratori – pretul este de 12 lei / angajat / luna;
* pentru papetarie si consumabile - se va percepe suma de 100 de lei in prima luna;

EVALUARE RISCURI



OFERTA PRESTARI SERVICII DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA

Conform Legi 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca, angajatorii au obligatia de a realiza si a fi in posesia unor documente de evaluare a riscurilor de accidente si imbolnaviri profesionale identificate pentru fiecare loc de munca / meserie / activitate, pentru a putea stabili masuri de anihilare sau de mentinere sub control a acestora.
Principalele activitati de evaluare riscuri desfasurate sunt urmatoarele:


- identificarea pericolelor, factorilor de risc si evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca din cadrul locului de munca analizat: lucrator, sarcina de munca, mijloace de munca, mediul de lucru

- cuantificarea si ierarhizarea riscurile identificate permitand in final stabilirea unor masuri de prevenire eficiente, cu aplicare imediata sau de perspectiva, prioritatea aplicarii lor fiind dictata de nivelul de risc atribuit fiecarui factor de risc identificat.

- evaluarea factorilor de risc de accidentare si imbolnavire profesionala cu un pret de 350 lei pentru fiecare post evaluat/ an;

- intocmirea planului de prevenire si protectie in urma evaluarilor de risc cu un pret de 150 de lei/ an;

** preturile sunt negociabile in functie de gradul de complexitate al muncii desfasurate si al locului de desfasurare.

PSI



Descarca Oferta de Prestari Servicii de Protectie si Stingere Incendii - PSI


A) Intocmirea dosarului cu documentele cerute conform Legii Nr. 307/2006 ÅŸi normelor generale din 2007, care va cuprinde :

· Regulamentul de Ordine Interioara, inclusiv obligatiile de a cunoaste si respecta deciziile de PSI

· Fisa postului, inclusiv obligatiile angajatului privind modul de insusire si respectarea masurilor de PSI la locul de munca

· Instructiuni specifice de PSI pentru fiecare loc de munca

· Intocmirea planului de actiune in cazul unei situatii de urgenta

· Planul de interventie pentru unitate

· Planul de evacuare pe fiecare etaj


B) Asistenta lunara pentru situatii de urgenta (PSI), care cuprinde:

· Participarea efectiva la verificarea insusirii si a modului de aplicare a masurilor propuse in planul de prevenire

· Tematica pentru toate fazele de instruire si fisele individuale de instructaj de PSI

· Monitorizarea functionarii sistemelor si echipamentelor de stingere a incendiilor

· Emiterea de decizii pentru desfasurarea activitatii in conformitate cu normele PSI, responsabilitati, lucrul cu foc deschis, interzicerea fumatului in locuri nepermise

· Evidenta meseriilor care au nevoie de autorizare si modul de exercitare a acestora cu respectarea prevederilor de PSI

· Participarea la evenimentele deosebite ce pot apare (control sau alte evenimente)

· Intocmirea rapoartelor si listelor prevazute in Hotararile Guvernului

· Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de PSI, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor